שלטים למשרד

שלטים למשרד

שלטים למשרד משמשים אותנו למגוון רחב של ייעודים – הם משרתים הן את העובדים והן את הלקוחות המגיעים למשרד, כשבנוסף לאינפורמציה שמופיעה עליהם הם גם מהווים כלי מוצלח למיתוג העסק.

החומרים מהם מכינים שלטים למשרד

שילוט למשרד ניתן ליצור ממגוון רחב של חומרי גלם.

בין החומרים העיקריים המשמשים להכנת שלטים ניתן לציין את הנירוסטה (כמו גם מתכות אחרות), את העץ והפח הקלאסיים, את הזכוכית וכן חומרים פלסטיים שונים ובהם קאפה ועוד.

הן הקאפה, הן הנירוסטה והן החומרים הפלסטיים מאפשרים יצירת שלטים מגוונים מאוד ואסתטיים להפליא.

שפה אחידה לכל השלטים

הקפדה על שפת עיצוב אחידה לכל השלטים במשרד משדרת רצינות, ארגון מיטבי ותשומת לב גם לתמונה המלאה וגם לפרטים הקטנים – מסרים שבהחלט כדאי להעביר הן ללקוחות והן לעובדי המשרד.

חשוב להדגיש כי שפה עיצובית אחידה אין פירושה שכל שלטי הפנים מקבלים את אותו פונט בדיוק ואותם צבעים בכל שלט ושלט – בהחלט ייתכנו הבדלים בהתאם לסוג השלטים ולמיקום שלהם – אולם כולם צריכים לדבר באותה "שפה".

הוספת תאורה

על-מנת להעצים את האפקט ואת התרומה של שלטים למשרד אפשר להוסיף להם תאורה מתאימה ומחמיאה.

נורת לד או נורת ניאון אשר מותקנת כחלק מהשלט מאפשרת משחקי אור וחושך, להאיר רק את הכיתוב או את כל השלט, ובאופן כללי למשוך תשומת לב נכונה אל השלט ואל המידע והמסרים שהוא מעביר.

בנוסף חשוב לתכנן את התאורה כך שתיווצר הרמוניה בינה לבין עיצוב הפנים של המשרד באופן כללי.

תפסת מרובה לא תפסת

דגש חשוב נוסף במסגרת תכנון שלטים למשרד הוא לא להפוך אותם לבולטים יתר על המידה, ובפרט למנוע מצב שבו הם "משתלטים" על החלל כולו.

שילוט אגרסיבי מדי עלול להקנות לעסק תדמית אגרסיבית גם כן ובמקרים מסוימים אף להפוך את המשרד עצמו לחסר נוכחות בגלל שהוא נבלע ע"י השילוט.

רמת גימור ללא פשרות

גם רמת הגימור של השלטים במשרד חשובה מאוד: אם בשילוט חוץ, לנוכח הגודל שלו, לא תמיד אפשר לשים לב לפרטים הקטנים ואם ישנו פגם זעיר מן הסתם הוא יהיה סמוי מן העין, הרי שבשילוט פנים כל פרט מתבלט מיד ועל כן הפקת השלטים חייבת להיעשות ע"י אנשי מקצוע המקפידים על רמת גימור מקסימלית.

השאר תגובה