חיזוק אריחי שיש

חיזוק אריחי שיש

אריחי שיש הם תוספת נאה לכל בניין, בין אם מדובר בבניין מגורים ובין אם בבניין משרדים. הם יוצרים חזות יוקרתית למבנה ותורמים גם לבידוד מהחום ומהקור, ובכך חוסכים אנרגיה.

אבל ללא תחזוקה שוטפת נאותה, ובפרט חיזוק אריחי שיש בתדירות מספקת היתרון עלול להפוך לחיסרון, ובעצם לא רק לחיסרון אלא ממש לאסון: אריחי שיש שאינם מחוזקים היטב עלולים להינתק ממקומם על קיר הבניין ולצנוח – ואם עובר אורח ביש מזל בדיוק עובר מתחת למבנה, הרי שעלולה להתרחש קטסטרופה של ממש.

בנוסף כדאי לבצע מעת לעת חידוש אריחים לבניין כך שהשיש יישאר נקי וימשיך להבטיח דימוי יוקרתי למבנה.

חשיבותה של בדיקה תקופתית

על מנת להקדים תרופה למכה חשוב לבצע בדיקה תקופתית שתבחן האם ישנם אריחי שיש שזקוקים לחיזוק.

כשמדובר ברבי קומות ובמגדלים הדרך היעילה ביותר לבצע את הבדיקה התקופתית היא באמצעות סנפלינג, שמאפשר לאנשי המקצוע להגיע בקלות וביעילות (ולא פחות חשוב, ובעצם יותר חשוב: בבטחה) אל כל אריח ואריח.

חיזוק אריחי שיש בגובה

חיזוק אריחי שיש בגובה רב מחייב הן מקצועיות בסנפלינג והן מקצועיות בביצוע הפעולה עצמה, כלומר חיזוק אריחי השיש.

בנוסף חשוב מאוד לבחור בחברה שאינה מקצרת תהליכים ולא מעגלת פינות – עבודה בגובה רב מחייבת זהירות מקסימלית ותשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, ורק חברה שמבטיחה את שלום עובדיה מתאימה לביצוע עבודת החיזוק בגובה.

בנוסף נדרש כאמור ניסיון בביצוע פעולת החיזוק של האריחים ובעבודה עם שיש באופן כללי – כך שבעקבות העבודה כל האריחים שעל קירות הבניין יהיו אכן מחוזקים היטב.

ליטוש אריחי שיש

במקביל לצורך בפעולת חיזוק אריחי שיש עשוי להתעורר גם הצורך בליטוש האריחים.

גם את הליטוש, ובמידת הצורף גם החלפה או חידוש אריחים לבניין, מומלץ לבצע באמצעות מומחי סנפלינג, שיגיעו אל כל נקודה ונקודה לאורך הקירות של הבניין, יבצעו את הליטוש ביעילות ובמהירות ומבלי לפגום בשגרת החיים של הדיירים או העובדים, יתקנו סדקים בטרם יהפכו לשבר ויאיימו על יציבות האריח, יחליפו את אלה הרופפים ובאופן כללי יבטיחו מראה מרשים במיוחד לבניין ורמת בטיחות מקסימלית.