הטעויות הנפוצות שתוכלו לעשות עם המזרן שלכם

בסוף היום כל בני האדם מגיעים אל חדר השינה שלהם ומאחלים לעצמם לילה טוב. על מנת שתוכלו אכן לזכות בלילה שכזה, ישנה חשיבות רבה למזרן עליו אתם ישנים. אחרי שרכשתם מזרן איכותי שמעניק לכם נוחות ופינוק, חשוב שתדעו ממה להימנע, על מנת לשמור על האיכויות הרבות שבמזרן שלכם, שבמידה רבה הן המשפיעות על איכות השינה שלכם. מה הטעויות הנפוצות שרבים עושים עם המזרן?

1.לתת לילדים לקפוץ עליו:

אם יש משהו שהילדים אוהבים לעשות הוא להגיע אל חדר השינה שלכם ולהתפנק איתכם. לעתים, כחלק מההתרגשות והכייף המגולמים בכניסה אל חדר השינה שלכם, הם קופצים על המזרון ומביעים את התרגשותם. חשוב שתדעו כי לא משנה מה סוג המזרון שלכם, ממה הוא מורכב או אם הוא יחיד או זוגי – לא קופצים על המזרון בשום פנים ואופן. קפיצה על מזרונים יכולה לשבש את המבנה שלהם וכך לפגום ישירות בנוחות שלכם. על כן, קפיצות – מחוץ לחדר השינה.

2.לא להפוך אותו:

עם רכישת המזרון שלכם, תקבלו המלצה חמה להפוך אותו צד כל שלושים ימים. חשוב לזכור כי המזרון פוגש אתכם בכל לילה, וכך משקל הגוף שלכם משנה מעט את צורתו. על מנת לשמר אותו בצורה קבועה ונוחה, ההמלצה היא להפוך אותו אחת לחודש. לאחר שהשקעתם את מיטב כספכם במזרון חדש, המטרה שלכם היא להבטיח כי תוכלו ליהנות ממנו כמה שיותר לטווח הארוך.

3.לנקות אותו עם מים וסבון:

כשאתם חושבים על ניקיון יסודי, הדבר הראשון שכנראה עולה לכם לראש הוא מים וסבון. אז אכן, כאשר אתם רוצים לנקות רצפות או שטחים גדולים, מים וסבון הם אכן הדרך הטובה והיעילה ביותר לנקות. יחד עם זאת, כאשר אתם רוצים לנקות את המזרון שלכם, חוקי המשחק משתנים. לא שופכים מים על המזרון בשום פנים ואופן, אלא מנקים אותו בעזרת מטלית לחה, או בעזרת קירצוף עדין עם חומר ייעודי למזרון. הדבר האחרון שתרצו הוא להביא את המזרון שלכם למגע עם נוזלים, שכן הם עושים בדיוק את הפעולה ההפוכה מלנקות.

4.לא לכרוך אותו במגן מזרון:

כשם שברור לכם כשמש שאתם כורכים את המזרון שלכם עם מצעים, כך חשוב שיהיה לכם ברור כי עליכם לכרוך אותו עוד לפני עם מגן מזרון. מגנים שכאלו מבטיחים לכם שקט נפשי, ואת הידיעה כי במקרה וישפכו נוזלים על המזרון שלכם, הם לא יחדרו אל המזרון. לא אחת, אתם מתפנקים בקפה בבוקר במיטה, אוכלים מרק ביום חורפי או לעתים מגיעים הילדים שלכם אל חדר השינה עם שתייה או אוכל נוזלי. במידה וישפך אחד מהנוזלים הללו על המזרון שלכם ולא יהיה עליו מגן מזרון, הם יחדרו פנימה ויהיה קשה מאד לנקות ולהיפטר מהריחות. עם מגן מזרון – אתם מוגנים.