למה מי פה חשובים לשמירה על בריאות החניכיים?

כל אחד יודע מבין את החשיבות שבצחצוח שיניים באופן הנכון בכדי לשמור על בריאות השיניים וכן את הצורך להגיע לרופא השיניים מדי פרק זמן לצורך בדיקה שגרתית שמטרתה לשלול בעיות ולטפל בבעיות במידה וישנן כאלו. שמירה על היגיינת הפה והשיניים איננה כוללת רק צחצוח שיניים בוקר וערב והימנעות ממאכלים ומשקאות אשר עלולים לפגוע בשיניים, שמירה על בריאות החניכיים היא חשובה לא פחות משמירה על בריאות השיניים. לחניכיים תפקיד דומיננטי וחשוב בסיוע על שמירת תקינות השיניים ומראם הטוב ולכן, חשוב מאוד לדאוג לשמור על בריאותם

מדוע חשוב לשמור על בריאות החניכיים?

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע חשוב לשמור על בריאות החניכיים, הרי שלחניכיים תפקיד חשוב ומהותי בשמירה על בריאות ותקינות השיניים של כל אחד מאתנו. חניכיים בריאות שומרות על הרקמות אשר מקבעות את השיניים לעצם הלסת. כלומר, כאשר החניכים חלשות ולא בריאות, ישנו סיכוי מהותי שגם השיניים יהיו חלשות ויהיו נתונות לפגיעה. חניכיים לא בריאות יכולות לגרום לאובדן שיניים. כמו כן, השיניים מחוברות אל החניכיים באופן כלשהו וכאשר ישנם חיידקים המצטברים בין החניכיים לשיניים הדבר יכול לגרום כאב רב וסבל לאדם, אשר נובע מבעיות שונות הן בשיניים והן בחניכיים. אחת הדרכים הטובות ביותר למניעת בעיות חניכיים ולשמירה על בריאותם היא: שימוש במי פה. כיום יש לא מעט מי ה מומלצים ומכיוון שיש להם חשיבות רבה בשמירה על החניכים, חשוב לבחור אותם בצורה הטובה ביותר.

שטיפת הפה עם מי פה של טבע קסטל

כאמור, שטיפת המי הפה עם מי פה היא חשובה ומהותית לשמירה על בריאות החניכיים והשיניים. מעבר לכך, שטיפת הפה עם מי פה מסייעת לריח לא טוב בפה, מונעת דלקות שונות ושומרת על תחושת רעננות בתוך הפה. חשוב לשטוף את הפה במי פה לאחר כל צחצוח שיניים וכן, לבחור מי פה איכותיים המכילים פלואוריד. ניתן להתייעץ עם רופא השיניים שלך לגבי מי פה מומלצים אשר יסייעו לך לשמירה על החניכיים וכן לגבי אופן השימוש במי פה. יש להשתמש במי פה בצורה מדויקת בכדי שהם אכן יממשו את מטרתם בצורה הטובה ביותר ויסייעו לך להגן על החניכיים שלך.

רוצים לקנות מי פה במחירים זולים – לרכישת מי פה טבעיים באתר טבע קסטל

 

כיצד יודעים שיש דלקת חניכיים?

במידה והחניכיים מדממות בזמן צחצוח זהו סימן לא טוב וכנראה שלא השתמשת במי פה כראוי או שישנה בעיה אחרת הדורשת באופן דחוף בדיקה של רופא השיניים שלך, אבחון וכמובן טיפול. מלבד בשימוש במי פה איכותיים באופן האידאלי, חשוב מאוד לגשת לרופא שיניים בכל מקרה שבו יש חשש או חשד כלשהו לדלקת בחניכיים או לכל בעיה אחרת וזאת בכדי לשמור על בריאות השיניים והחניכיים ברמה הטובה ביותר. כאשר ניגשים לרופא ונבדקים, כדאי לשאול את דעתו לגבי אופן השימוש במי פה בצורה הטובה ביותר וכן לקבל חוות דעת על מי פה מומלצים בכדי לשמור על בריאות החניכיים שלכם ברמה הטובה ביותר.