צילום הריון

צילום הריון

צילומי הריון הם טרנד מלבב במיוחד, ששותפות לו נשים מכל רחבי הארץ, בכל גיל, בין אם מדובר בהריון ראשון או במי שכבר יש לה ילדים, וישנם עוד הבדלים בין כל אותן נשים הרות שמנציחות את פרק הזמן הייחודי באמצעות בוק מקצועי – אבל גם מכנה משותף משמעותי: התוצאה תמיד תמיד מרהיבת עין ומרגשת עד מאוד.

האם כדאי להצטלם בטבע?

חיק הטבע הופך כל צילום הריון למרשים במיוחד. בין אם בחרתן בפארק ליד הבית או בחורשה מלבבת, שדה פרחים או חוף הים, ואולי בכלל טבע אורבני יותר הוא זה שאתן מתחברות אליו – בכל מקרה תזכו ברקע יפהפה שמבליט את הקסם של ההיריון.

האינטראקציה הייחודית בין אישה (והריון) לטבע מבטיח תמונות ייחודיות, ועוד כדאי לזכור שהריון הוא יצירה ובעצם אפילו בריאה, כך שאין כמו האנרגיות של הטבע כדי לעטוף את האישה ההרה ולהבטיח שגם בבוק יבואו לידי ביטוי אנרגיות הבריאה.

מצד שני, אם ההיריון כבר הגיע לשלב מתקדם ואת יודעת שאת עלולה להתעייף במהירות, אפשר לוותר על הטבע ו"להסתפק" בסטודיו מושקע (ולזכור שבהיריון הבא לא מחכים לרגע האחרון…)

הטיימינג המושלם של צילום הריון

באופן כללי כדאי לתזמן נכון צילום הריון.

יש לכך 2 סיבות: סיבה אחת היא הרצון שצילומי ההיריון יציגו באמת הריון, כזה שאי אפשר לפספס – וישנן נשים שאצלן גם בחודשים מתקדמים עדיין לא מתבלטים שינויים גופניים ואפילו הבטן כמעט ולא תופחת.

סיבה שנייה היא כאמור הרצון להגיע ליום הצילומים כשהאישה לא עייפה מדי אלא מלאה באנרגיות ובחיוניות שגם יבטיחו צילומים מחמיאים וגם יהפכו את החוויה לכיפית (וכפי שיודעת כל אישה שהייתה פעם בהריון, כמעט בלתי אפשרי לעשות דברים שהם לא מהנים, וממילא התוצאה לא תהיה מוצלחת בכזה מצב).

בהתאם הטיימינג המושלם של צילום הריון הוא בשבועות ה-30-32 – סוף החודש השביעי או תחילת החודש השמיני.

המפתח: נינוחות

חשוב במיוחד ליצור את הבוק אצל צלמת המתמחה בצילומי הריון – מי שחוץ מיכולות צילום משובחות באופן כללי וציוד מקצועי במיוחד ניחנת גם ברגישות הנדרשת לעבודה עם אישה בהריון וביכולת ליצור איתה אינטראקציה שתכניס אותה למוד של נינוחות ותוציא ממנה את המיטב. צלמת שהיא אמא בעצמה, וכבר חוותה הריונות, תעשה זאת בדרך הטובה ביותר.