נפצעתם? עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה

עם ישראל הוא עם עובד, ומשק שלם עם מאות אלפים שהולכים וחוזרים מהעבודה בכל יום יוצר סיטואציה בה בכל יום מישהו נפגע, בדרך זו או אחרת, בתאונת עבודה. המילה "תאונה" עלולה, ואף מעוררת ברבים מאיתנו, תחושות קשות, עם דמיון של תאונה "רצינית", תאונת דרכים וכיו"ב, אך לפי החוק היבש, כל תאונה שמתרחשת במהלך יום העבודה היא תאונת עבודה, קטנה וגדולה כאחד.

יותר מזה, עובדים רבים במשק אינם מודעים לכך שתאונה כלשהי המתרחשת בדרך למקום העבודה או בדרך חזרה ממקום העבודה – גם היא נחשבת לתאונת עבודה, וניתנת, אם כך, לטיפול אצל עורך דין תאונות עבודה.

כיצד עובד טיפול בתיק אצל עורך דין תאונות עבודה?

הטיפול של עורך דין בתאונות עבודה לרוב נשען על תגמול שאינו פוגע כלל בסכום אותו מקבל התובע, מהסיבה הפשוטה שעל-פי חוק במדינת ישראל חברות הביטוח הנתבעות מחויבות להוסיף על הסכום הנדרש מהן גם סכום נוסף הנועד בדיוק למטרה זו – שכר טרחה לעורך דין.

תאונות עבודה הן דבר נפוץ מאוד, כך שגם מערך החוקים וגם המערך המשפטי לטיפול במקרים אלו מסועף, מורכב ורב-גוונים, ודורש התמודדות של איש מקצוע. שתי עובדות אלו – הקושי לקבל פיצוי מלא לצד העובדה שעל שהפיצוי שתקבלו יתווסף שכר הטרחה לעורך הדין, מעודד רבים לעשות את הדבר הנדרש ממילא – לפנות לעורך דין תאונות עבודה.

עורך דין ישיג בשבילכם יותר

במקרים רבים של תאונות עבודה, ללא עורך דין לא רק שלא תקבלו יותר, אלא יכול מאוד להיות שלא תקבלו דבר. ערימת המסמכים, הפעולות והדברים שיש לעשות בכדי לעמוד בתנאים הרבים והמאתגרים לקבלת הפיצויים שלכם במקרים של תאונות עבודה לא רק מערימה קשיים על הסובלים מתאונות אלו, אלא יכולה ממש לעצור את התהליך כאשר תיתקלו בדבר מה שלא תדעו, תבינו או תוכלו לפתור.

דווקא בתקופה מאתגרת זו, תקופה בה אתם מתמודדים עם הפציעה והשלכותיה, אתם נאלצים לפגוש את הקשיים הטכניים והבירוקראטיים של עולם המשפטים והביטוח. הפניה לעורך דין, שלא גובה שכר טרחה ומקדמה, אלא מקבל את שכרו ישירות מחברת הביטוח לאחר שאתם קיבלתם את שלכם – היא מהלך נבון בו אתם מייצרים לעצמכם מרחב נשימה נוח ובריא להחלמה ולקבלת הסכום הגבוה ביותר לפיצוי שלכם על תאונת העבודה.