יעדים לנופש באירופה

מבחינת השטח אירופה קטנה בהרבה מאמריקה, אסיה ואפריקה, ואפילו יבשת אנטארקטיקה גדולה ממנה – אבל מבחינת מגוון אפשרויות הנופש היבשת המשתרעת מרוסיה וטורקיה במזרח ועד ספרד, פורטוגל ובריטניה במערב היא הבולטת ביותר.

גם הקרבה של ישראל לאירופה והיחסים הטובים עם המדינות השונות שמרכיבות אותה תורמים לפופולריות של החופשות בה, וכך גם רמת החיים הגבוהה באירופה שמובילה לשלל אטרקציות תיירותיות.

קפיצה קטנה לחו"ל

סוג אחד של יעדים לנופש באירופה הוא כל אלה שמאפשרים לנו להגיע לחו"ל בטיסה קצרה ולרוב גם לחופשה יחסית קצרה.

החופים היפים של קפריסין, איי יוון המופלאים, אתרי הנופש המפנקים של טורקיה וגם עיירות הקייט לחופי הים השחור בבולגריה ובראשן כמובן ורנה ובורגוס – כל אלה מהווים יעדים לחופשה באירופה שאמנם מסתיימת זמן קצר לאחר שהחלה אבל גם כך ממלאת אותנו נחת ובפרט מעניקה לנו הזדמנות לצאת את גבולות הארץ והשגרה.

הבירות המלהיבות ביותר בעולם

יעדים נוספים לנופש באירופה הם הבירות שוקקות החיים של המדינות הגדולות – לונדון, פריז, ברלין, רומא וגם את אמסטרדם ופראג בהחלט ניתן לצרף לקבוצת יעדים אלה למרות שהולנד וצ'כיה הן מדינות קטנות יחסית, ובעצם גם מדריד בירת ספרד וברצלונה (שניתן לראות בה את בירת קטלוניה) הן שתי ערים שמהוות מגנט לתיירים מכל העולם וגם מישראל.

בדרך כלל במקרים אלה החופשה תימשך מספר ימים, מעין גיחה מהירה לעולם אחר לגמרי שמציע לנו אירועים מלהיבים (ממשחקי כדורגל דרך הופעות של אמנים אהובים וכלה בתערוכות), שופינג מהנה וגם "סתם" שוטטות שתמיד ממלאת אותנו אנרגיות חיוביות. במקרים אחרים כל אותן ערים הן נקודת מוצא לטיולים ממושכים יותר שכוללים עוד יעדים לנופש באירופה.

יעדים לנופש באירופה – המפה לא מפסיקה להתרחב

היבשת הקלאסית עצמה אמנם לא מתרחבת, אולם מפת יעדי הנופש באירופה גדלה כל הזמן.

כך למשל בשנים האחרונות התווספו יעדים לנופש באירופה במדינות שהתפרקו מברית המועצות ובפרט חביבה על הישראלים גיאורגיה המרתקת, קרואטיה וסלובניה שמציעות שילוב של נופים מרהיבי עין ואירוח מכל הלב של התיירים, מלטה הקטנטונת אבל המעניינת, איסלנד שהיא המדינה הרחוקה ביותר מישראל באירופה ושגם היא מציעה עניין רב למרות קוטנה ופורטוגל.

השאר תגובה