שירות בניית קישורים – מי באמת צריך אותו?

לקוחות הם גם בעלי עסקים ובעלי מותגים משל עצמם שהיו רוצים שכמה שיותר לקוחות משלהם יגיעו אליהם. חלק מהעבודה הזאת נעשה בעזרת הקשרים וההמלצות של הלקוחות עצמם שמביאים נוספים, וחלק מזה נעשה בעזרת פרסום. החלק הכי חשוב, עם זאת ובכל הכבוד לעבודה שלכם בשטח, נעשה על ידי שירות בניית קישורים שמעניקים מקדמי אתרים שזהו מקצועם. זוהי עוד הסתעפות במקצוע ההולך ומתפתח הזה של קידום אתרים, שככל שעובר הזמן וגוגל מפתחת עוד יותר רובוטים ואלגוריתמים כדי לשפר את סריקת האתרים ואת השירות ללקוחות שמחפשים בה עסקים, החליטה שקישורים מאתר אחד לאתרים אחרים ולהפך זהו עוד מדד טוב להצלחה ולקידום. הלגיטימציה שנותן שירות בניית קישורים לאתר שלכם חשובה לכם גם כדי שתתקדמו ברשימת תוצאות החיפוש וגם כדי שיהיה גבוה בחיפוש אורגני כשמשתמשים בביטויי חיפוש שונים.

מהו למעשה שירות בניית קישורים?

נניח שאתם עסק בנישה שהיא מבוקשת מאוד ולכן המתחרים שלכם עושים הכל כדי להקדים אתכם ברשימת תוצאות החיפוש, כולל פרסומים ופרסומות שונות שהם יכולים להשקיע בהם כסף ואתם פחות. אחד הפרמטרים שבזכותו מנוע חיפוש קורא אתכם ומכניס אתכם כשווים לנישה הזאת היא גם השם והמוניטין שלכם. הם מושגים אם על ידי פרסום במדיה החברתית, או קידום אורגני על ידי התוכן שלכם שהשקעתם בבניית האתר. כדי שהאתר שלכם ייחשב איכותי ומדורג בציון גבוה בעיני גוגל, שירות בניית קישורים עושה זאת למענכם. כלומר, בעזרת השירות מודיעים לגוגל שרצוי שגם אתרים אחרים כמו אינדקסים, פורומים וקבוצות שונות במדיה החברתית יכירו אותו.

לגיטימציה לאתר שלכם היא קידום אתר בתוצאות החיפוש

אם הקישור שלכם יופיע בהם זה סימן שלפחות כמה אנשים מכירים אתכם ונותנים לכם לגיטימציה באתרים שבהם מופיע רק מידע אמיתי ואיכותי ולשם גולשים אנשים כדי ללמוד יותר על השירותים שלכם. כשבונים קישור משם לאתר שלכם, תנועת הגולשים הרבה מופנית גם אליכם, וגוגל עצמה מקפיצה את הדירוג שלכם בגלל קישור זה. מעין המלצה חמה לגוגל לשים לב לאתר שלכם כי יש אנשים שחושבים שהוא אמיתי ולא אתר ספאם ושהגולשים יוכלו להפיק ערך אמיתי ממה שיש לכם להציע להם. מכיוון שגוגל ומנועי חיפוש אחרים כבר עייפים מספאם ומתוכן שנועד רק לקדם בלי ערך, כל המלצה כזאת מתקבלת בהערכה ומקפיצה אתכם קדימה ולמעלה ברשימת תוצאות החיפוש, וכל זה על ידי שירות בניית קישורים זה.