המרת קלטות וידאו – הנוסטלגיה מדברת

קלטות וידאו הם אחד המוצרים הנוסטלגיים ביותר שיש לכולנו בבית. למי אין קלטות של דיסני בארון מתחת לטלוויזיה או קלטת בר מצווה מתקופה בה הדיסקים עוד לא היו באופנה. קלטות וידאו הם יותר מסתם מוצר שאמנם יכול להיתפש כחסר ערך בעולמנו אך לרוב מכיל זיכרונות עצומים לחיינו או מזכרות מילדות נושנה. המרת קלטות וידאו תיתן לכם את האפשרות להמיר חלק י הללו לדיסק או קובץ בזיכרון שיהיו נגישים יותר לצפייה ואף בחלק מהמקרים זו נותרה הדרך היחידה לצפות באותו התוכן. כיום לא מוכרים כמעט בכלל מקלטי וידאו לצפייה בקלטות וחלק מהחומרים שהן מאחסנות חשובים ויקרים לליבנו.

מה צריך לדעת על המרת קלטות וידאו?

  • רבים חוששים מהמרת קלטות וידאו כיוון שזו עשויה להיות פעולה שתפגע בקלטת ותשמיד את התוכן שלה או שמא תפגע באיכות. קלטות וידאו הן לרוב ישנות מאוד מה ואנו חרדים לגורל התוכן שהיא מכילה. תהליך של שימור קבצים ישנים מתבצע במקצועיות ללא פגיעה בתוכן הקיים בטכנולוגיה מתקדמת. כל החומר עובר בשלמותו ללא קטיעות או פגיעות.
  • בנוסף לשירות המרת הקלטות ניתן לבצע איחוד של מספר קלטות לקובץ אחד מה שיכול להיות נוח יותר. בעבר קלטת וידאו לא יכלה להכיל כמות מידע גדולה ולרוב היה פיצול לשני חלקים. איחוד של קבצי ה-וידאו יכול להיות פתרון נוח ושמיש הרבה יותר.
  • המרת קלטות וידאו יכולה להתבצע לכל פורמט שהלקוח יבקש לפי נוחיותו. ישנם אנשים שיעדיפו קבצים מסוימים בהתאם אל ייעודם. בכל מקום שימירו לכם את קלטת ה-וידאו תקבלו ייעוץ לגבי סוג הפורמט שתבחרו ומה הכי עדיף בהתאם לסוג הקובץ.

המרת קלטות כגיבוי

גם אם יש לנו את האפשרות לצפות בקלטת ואנו שומרים עליה מכל משמר, תמיד רצוי להכין גיבוי על החומר החשוב שנמצא בסלילי הקלטת. קלטת תופסת מקום רב והאפשרות להעתיק לקלטת אחרת לא יעילה ולא נפוצה. המרת הקלטות יתנו לכם רוגע ושקט נפשי לגבי התוכן החשוב שיכול להיות במקומות נוספים יעילים ונגישים יותר כמו דיסק, שהוא קל יותר לאחסון, או על הזיכרון במחשב.

השאר תגובה