ניקוי שטיחים באביב

שטיח

עם האביב, הפריחה וההתחממות, מגיעה גם תקופת הניקיונות לקראת חג הפסח. ניקיונות פסח הם ההזדמנות המושלמת לנקות כל מיני דברים, שלרוב לא מגיעים לנקותם במהלך ימות השנה, או לפחות לא באופן יסודי ממש. אחד מהדברים הללו, הם השטיחים.

הסכנות שבשטיחים מלוכלכים

שטיחים מונחים להם על הרצפה ולכן מועדים להתלכלך בצורה הכי קיצונית בהשוואה ליתר פריטי הריהוט והנוי שבבית. חיות המחמד שוכבים עליהם, אנו דורכים עליהם עם נעליים מלוכלכות מבחוץ, מיני דברים נופלים ונשפכים ועוד. כך נוצר מצב שהשטיח אוגר עליו ובתוכו לכלוך רב, מה שאומר, חיידקים רבים. החיידקים הללו נישאים באוויר שאנו נושמים בבית, חושפים את ילדינו למחלות פוטנציאליות ובכללי מזיקים. לכן, ישנה חשיבות במעלה ראשונה לניקיון השטיחים באופן יותר יסודי מאשר רק טאטוא או שאיבה של האבק הנראה לעין על גבי השטיח, אלא יש צורך בניקיון יסודי ומעמיק יותר.

מהן האופציות לניקוי שטיחים יסודי?

האופציה הטובה ביותר כשזה נוגע לניקוי ספות ושטיחים, היא להיעזר בחברת ניקיון מומחית ומקצועית בתחום כך שתבטיחו את העבודה הטובה ביותר והיסודית ביותר לאור העובדה שחברות הניקיון הללו משתמשות במכשירים מיוחדים וחומרים ייחודיים אותם אין בכל בית, המבטיחים ניקיון יסודי באופן מיוחד. לרוב התהליך של ניקוי שטיחים יסודי מתחלק לשני שלבים עיקריים- הראשון בהם הוא שאיבה אגרסיבית מאד של השטיח, הסרת הלכלוך והאבק ממנו בצורה יסודית. לאחר מכן, הוספת ממס, אשר חודר אל הרבדים העמוקים ביותר של השטיח וממיס את הלכלוך שהצטבר בחלקים אלו של השטיח. בפעילות המשולבת של אקט השאיבה יחד עם פעילות החומר הממס, נקבל את הניקיון הכי מקצועי של השטיח שרק אפשר.

עלויות ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים על ידי חברה חיצונית מתומחר לפי מספר גורמים – גודל השטיח (ככל שהשטיח גדול יותר כך התשלום יהיה גבוה יותר), רמת הניקיון הנדרשת (ככל שיותר יסודי, כך העלות תהיה גבוהה יותר) ורמת העדינות של השטיח, שכן ככל שהשטיח עדין יותר ועשוי בעבודת יד, כך עבודת הניקיון תיאלץ להיעשות ברמת זהירות גבוהה ובקפידה יתרה. טווחי המחירים למ"ר לרוב 40-50 שקלים.

החשיבות בבחירת חברה מקצועית לניקוי השטיחים שלכם

שטיחים הם מצרך יקר, ולעיתים כשמדובר בשטיחים גדולי מימדים או כאלה העשויים עבודת יד, אפילו נוכל לומר כי הם יקרים מאד. מכאן, שישנה חשיבות גדולה מאד בבחירת חברה מקצועית ואיכותית שתנקה את השטיחים שלכם, שכן נרצה להימנע עד מאד מנזקים בלתי הפיכים לשטיחים עקב שימוש לא נכון במכשירי הניקוי או בחומרי ניקוי מסוימים. נסו להסתמך על המלצות של לקוחות אשר יוכלו להעיד על טיב העבודה של החברה, ערכו סקר שוק ובקשו לדעת באילו חומרים ומכשירים משתמשים לשם ניקוי השטיחים. אל תתפשרו על איכות כשזה נוגע לשטיחים שלכם.

השאר תגובה