אינסטלטור חירום

אינסטלטור חירום

אינסטלטורים הם אולי לא לוחמי אש או רופאים שמטפלים במצבי חירום מורכבים ובמקרים רבים ממש מצילים חיים, אבל גם כשאנחנו מחכים לאינסטלטור כל דקה נראית לנו כמו נצח, ולכן במקרים רבים אנחנו מחפשים אינסטלטור חירום.

אילו שירותים מציע אינסטלטור חירום?

אחד השירותים העיקריים והחשובים ביותר שמציע אינסטלטור חירום הוא פתיחת סתימות ביוב. ישנם מספר גורמים שונים להיווצרות סתימה בביוב, וביניהם חדירת שורשים אל הביוב (שמהווה סביבה לחה ומלאת חומרים מזינים עבור שורשים, כך שאם שורש הצליח לחדור אל הביוב הוא צומח שם בקצב מסחרר), השלכת חומרים בלתי מתכלים לאסלה (פדים, טמפונים וכו'), מערכות מיושנות שלא עומדים בעומסים של ימינו (בעיקר בבניינים ישנים) ופגיעות שונות (למשל עקב עבודות שהתנהלו באופן לא מספיק זהיר) – ובכל מקרה במקרים אלה נדרש תיקון מהיר שכן הצפת ביוב היא מפגע של ממש ועלולה להפוך גם לסכנה תברואתית.

עוד סוג של שירות חירום – ובהתאם אינסטלטורים מציעים אותו גם בשעות הלילה וגם בסופי שבוע – הוא פיצוצים בצנרת. במקרים אלה עלול להיגרם נזק של ממש לרכוש, לתשתיות ועוד, ועל כן גם פיצוץ בצנרת מחייב טיפול דחוף.

תיקון מהיר – אבל גם לטווח ארוך

חשוב להדגיש שגם במקרי חירום, התיקון צריך להיות לא רק מהיר ומידי אלא גם כזה שיחזיק מעמד לטווח ארוך. לעתים יבצע אינסטלטור חירום תיקון זמני מהיר ויחזור להמשך טיפול מעמיק ויסודי יותר בהמשך, אבל בכל מקרה בסופו של דבר מערכות האינסטלציה השונות חייבות למלא את תפקידן החשוב לאורך זמן רב ולהבטיח שקט נפשי לבני הבית.

לא להתפשר על אמינות ושקיפות

מצבי חירום עלולים לגרום לנו להתפשר על מרכיבים חשובים בעבודתו של כל איש מקצוע, ובפרט אינסטלטור, ובפרט על האמינות והשקיפות – כשהביוב זורם באופן חופשי אנחנו רק רוצים שהבעיה תיפתר, ומהר, ולא תמיד פנויים לבחון האם הצעת המחיר הוגנת, האם התיקון מתנהל בשקיפות והאם האינסטלטור אכן אמין.

על-מנת להימנע ממצבים לא נעימים מומלץ לשמור מספר טלפון של אינסטלטור חירום שאתם סומכים עליו בהישג יד, וכך גם כשישנו לחץ לא להתפשר על שירות איכותי ומקצועי גם יחד.