חוקרים פרטיים לבגידות

שלטים למשרד

משרדי חקירות רבים עוסקים בתחום חקירת בגידות. הכוונה היא לגילוי מידע מהימן אודות אדם שנחשד בבגידה על ידי בן או בת הזוג שלו. אנשים רבים פונים לעזרת חוקר פרטי בגידות על מנת לאמת חשדות שיש להם כלפי בן הזוג שלהם באשר למעשי בגידה. יש כאלה שהחשד שלהם נובע מצורת התנהגות חריגה ולא שגרתית של בן הזוג, אחרים חושדים בבן הזוג שלהם כי לפתע הוא או היא החלו להריח בצורה שלא הכירו עד כה, ואחרים מסתמכים על תחושת בטן או מבססים את החשד על מערכת יחסים קלוקלת בינהם. לא משנה מה עילת החשד, אנשים רבים פונים לעזרת חוקר פרטי בגידות על מנת שיסייע להם למצוא מידע מהימן אודות הבגידה.

מה תפקיד חוקר פרטי בגידות

חוקר פרטי בגידות הוא אדם הפועל ברישיון מטעם משרד המשפטים המתיר לו לערוך חקירות פרטיות בנושאים שונים. חוקר פרטי הוא אדם שעבר הכשרה מקצועית ותקופת התלמדות (סטאז') במשרד חקירות מורשה. על החוקר מוטלת המשימה למצוא מידע ולספק ראיות חותכות לגבי הבגידה בצורה של צילומים, הקלטות וכדומה. על מנת לספק ללקוחות שלו מידע זה נעזר החוקר בכמה שיטת איסוף לרבות:

  • איסוף מידע ברשת האינטרנט אודות החשוד
  • איסוף מידע באמצעות תשאולים
  • איסוף מידע באמצעות מעקבים

מעקבים הם השיטה הנפוצה ביותר להשגת מידע אודות הבוגדים והדבר נעשה בדרך דיסקרטית שאינה מגלה את העוקב אחר הנעקב. לרוב יוצאים החוקרים למעקב בזוגות על מנת לאפשר להם לצפות אחר הנעקב כל הזמן גם כשצריך לשירותים או לאכול. צוות המעקב נעזר במצלמות וידאו ומצלמות סטילס בעלות עדשות טלסקופיות על מנת להשיג את הראיות המרשיעות. בתום תקופת המעקב וכאשר החוקרים מגיעים למסקנה, שנאספו די ראיות הם מעבירים אותן למזמין החקירה שהוא היחיד שרשאי לעשות בהם שימוש.

לקריאה על חקירות כלכליות חפשו בגוגל חקירנט

השאר תגובה