כל היתרונות בקייטנת גלישה

ישנם לא מעט סוגי קייטנות, המיועדים עבור ילדים בחופשת הקיץ של יולי- אוגוסט מבתי הספר. כל קייטנה מציעה מגוון אטרקציות שונות עבור הילדים, על מנת להנעים את זמנם בחופש וליצור עבורם חוויה מהנה ואיכותית. אם ילדכם האהוב חובב ספורט אתגרי וים, קייטנת גלישה היא ללא ספק הקייטנה האידאלית עבורו. קייטנה מעין זה תעניק לו את האפשרות לעסוק בספורט אתגרי וספורטיבי, במהלך לימוד תחום הגלישה בצורה הטובה ביותר ממדריך מנוסה, מקצועי ומוסמך.

מדוע כדאי לבחור בקייטנת גלישה של בית ספר "גלים בית ינאי"?

אם החלטתם שבחירת קייטנת גלישה היא אכן הדבר הטוב ביותר עבור הילד שלכם לחלק מחופשת הקיץ שלו,  הרי כדאי שתבחרו בקייטנה הטובה ביותר בתחום הגלישה. קייטנת גלישה בחוף בית ינאי, במסגרת קייטנות הגלישה אשר מציע בית ספר "גלים בית ינאי" הן קייטנות גלישה איכותיות מאוד, אשר כל ילד יכול ליהנות בהן באופן המושלם מלימוד חוויתי ומהנה של תחום הגלישה וכל מה שכרוך בו, במהלך עשרה ימים של קייטנה מעשירה וחווייתית. אם אתם שואלים את עצמכם: למה דווקא קייטנת גלישה של בית ינאי, הרי שהסיבות לפניכם:

  1. מדובר בקייטנה ללימודי גלישה, הנערכת בקבוצות קטנות של 5 ילדים בלבד. בראש הקבוצה עומד מדריך מנוסה, מקצועי ומוסמך מטעם מכון וינגייט. המדריך מעניק יחס אישי לכל ילד וילד המשתתף בקייטנה בקבוצה שלו ומלמד את כל מה שיש ללמד בתחום הגלישה ברמה המפורטת, המובנת והאיכותית ביותר.
  2. קייטנת גלישה בחוף בית ינאי, היא קייטנה אשר נערכת בצורה הבטוחה והנוחה ביותר. בחוף בית ינאי ישנם צליות ושמשיות גדולות במקום המיועד ללימודי גלישה וכן, שירותי הלה ומרפאה. כמו כן, כל ילד מקבל ביטוח רפואי מלא לכל תקופת הקייטנה.
  3. מדובר בקייטנה אשר שמה דגש על לימוד ספורט אתגרי בצורה חווייתית ומהנה. במהלך לימודי הגלישה בקייטנה לומדים לא מעט על הים ועל התמודדות אתו וכן, מתנסים באופן מעשי בתחום הגלישה.
  4. בית הספר פועל באישור הן של משרד החינוך והן של ארגון הגלישה בישראל.
  5. במהלך הקייטנה מקבלים ארוחת בוקר מזינה ואיכותית וכן, גלשן וחולצה עמידה כנגד השמש.