שייט על הריין – מה לוקחים?

נכון שכבר נמאס לכם מדרכי הטיול הרגילות? לטוס לעיר אחת בלבד לסוף שבוע ולחזור לארץ, או לנסוע שוב לאילת. מה דעתכם על שייט על הריין שייקח אתכם למסע מופלא אל העבר המרתק של אירופה, בין מספר מדינות? זוהי דרך נהדרת לגלות מספר יעדים בטיול אחד, תוך כדי שאתם נהנים מנופש על סיפונו של בית מלון צף.

שלושה דברים שאסור לשכוח כשמזמינים שייט על הריין

הזמנתם את הקרוז שלכם וההתרגשות בשיאה. התאריך הולך ומתקרב וכעת עליכם להתחיל לארוז. הנה מספר דברים שמומלץ מאוד לקחת אתכם:

  • תיק קטןשייט על הריין על אף היותו שייט נהרות, כולל גם הוא עצירות במיקומים שונים. לכן, מומלץ לקחת אתכם תיק גב קטן בו תוכלו לשים בקבוק מים, חטיפים, משקפי שמש, קרם הגנה ודברים נוספים שדרושים לכם בעת ירידה לחוף וסיור רגלי בנקודות העגינה.
  • תרופות – אמנם על סיפון האונייה יש ערכות עזרה ראשונה וצוות רפואי, אך מומלץ גם לדאוג לעצמכם. גם אם הקיבה שלכם חזקה, ייתכן מאוד שמכיוון שאינכם רגילים לתנודות הגלים תחושו מעט לא בנוח בהתחלה. הצטיידו בתרופות נגד בחילות ובשאר כדורים ותרופות בסיסיות.
  • טכנולוגיה – יש הרבה מאוד אנשים שמעדיפים להתנתק לחלוטין בזמן שהם נופשים, אך ישנם מספר מכשירים שאיש אינו מתנתק מהם; טלפון נייד. בדרך כלל על ספינות קרוז כיום יש אפשרות להתחבר לאינטרנט, כך שתוכלו לחקור בעצמכם על יעדים סביבכם ותחנות עגינה עתידיות. בנוסף, אל תשכחו מטען וכמובן מצלמה כדי לתעד את כל הנופים המרהיבים סביבכם.

ושתהיה לכם חופשה נעימה!

כעת, כל שנותר לכם לעשות זה רק לחכות בסבלנות למועד הקרוז שלכם. מומלץ מאוד לחקור מעט על תחנות העגינה של הקרוז שבחרתם, מכיוון בזמן המוגבל שיש לכם לטייל בהן תרצו בוודאי לנצל את ההזדמנות ולראות כמה שיותר מקומות חדשים ונקודות עניין מומלצות. אין ספק, קרוז על הריין הוא הזדמנות לטייל במספר יעדים ולראות מספר לא מבוטל של אתרים מעניינים בטיול אחד. ובכן, למה אתם מחכים? זמן להזמין את הטיול שלכם!