מעשנת בשר איכותית מבית טרייגר – המעשנת הטובה בעולם

אתם חובבי בשר ידועים. החברים שלכם מקנים אותכם "קרניבורים". ניסיתם את כל סוגי הבשר בכל סוגי הבישול: בין אם מדובר בבישול ארוך או קצר, בין אם מדובר בפרוסות של בשר עבה או דק. ניסיתם בשר על המחבת, בשר על הפאנצ'ה, בשר בסיר פוייקה ובשר על האש.

אבל שום דבר, עד כה, לא הצליח מבחינתכם להתחרות בבשר שבושל במעשנת  בשר ובצדק.

סטיגמות רבות קיימות על בישול בשר במעשנה, הזמן הרב שלוקח לחמם את המעשנה, הטעם המעושן מדיי, הלכלוך, הבעירה…. הסטיגמות הללו, חברים יקרים- שגויות.

אם רוכשים מעשנת בשר איכותית, כמו מעשנת הבשר מבית טרייגר, הבשר שלכם יהיה מוכן בתוך פחות משעה, כמעט ללא טיבול וכמעט ללא הכנות מיוחדות.

כל שעליכם לעשות הוא לדאוג שהמעשנת תפעל הטמפרטורה הנחוצה עבורכם, שכן בדיוק כמו תנור- עליה להתחמם טרם תחילת הבישול- והיא תהיה מוכנה לקבל באהבה כל בשר שתכניסו אליה.

שבבי עץ לעישון מבית Traeger Grills

בין אם מדובר בבשר בקר, אווז, עוף הודו או דגים, התיבול- צריך להיות עדין ביותר, שכן המעשנת מעניקה את הטעמים והארומטיות שלה.

מעוניינים להעשיר את הטעם? באפשרותכם להוסיף למעשנת האיכותית שלכם מבית טרייגר שבבי עץ לעישון של טרייגר, כאשר מדובר בשבבי עץ נקיים  ואיכותיים לעישון, ללא כל תוספות שחלילה לא יזיקו לאוכל.

לבשר שלכם יתווסף טעם שיוענק לו מהעץ, ועל כך חברים יקרים- אף שף בעולם לא יוכל להתחרות. טרייגר גריל מציעים מגוון רחב של כפיסי עץ לעישון:

  • שבבי עץ לעישון  בטעם ובניחוח עץ אלון
  • שבבי עץ לעישון  בטעם ובניחוח עץ אלמון
  • שבבי עץ לעישון בטעם ובניחוח עץ דובדבן
  • שבבי עץ לעישון  בטעם ובניחוח עץ היקורי
  • שבבי עץ לעישון בטעם ובניחוח עץ מייפל
  • שבבי עץ לעישון בטעם ובניחוח עץ מיסקיט
  • שבבי עץ לעישון בטעם ובניחוח עץ פקאן
  • שבבי עץ לעישון בטעם ובניחוח עץ תפוח
  • שבבי עץ לעישון בטעם ובניחוח עצי חורש ורוזמרין
  • תערובת שבבי עץ לעישון בטעם וניחוח שנדי
  • תערובת שבבי עץ לעישון נוסח טקסס

לפני שאתם רוכשים מעשנה כדאי שתדעו

מעוניינים לרכוש את המעשנה הטובה ביותר בעולם? טרייגר גריל מציעים מגוון של רחב של מעשנות בשר, שיכולות להתאים לכל סביבה ולכל אחד.

ישנן מעשנות בשר גדולות וקטנות יותר, וישנן מעשנות בשר המופעלות באופן דיגיטלי, אל מול כאלו המתופעלות באופן ידני באמצעות הדלקת אש באמצעות עצים- כפי שמבצעים מדורה. כאשר אתם בוחרים מעשנת בשר מומלץ לבדוק את הקריטריונים שלה, כמו גם את הגודל שלה והיכן באפשרותכם לאחסן אותה.

יש לזכור כי כמו כל מעשנת בשר איכותית וטובה, המעשנת מוציאה עשן בעת פעולת העישון, כך שיש למקם אותה באופן כזה שלא יטריד את הסביבה שלכם.

רכישת מעשנת היא אידיאלית עבור מי שיש לו חצר גדולה, אך גם מי שברשותו מרפסת או גג יכול ליהנות מטעמה המטריף של המעשנת.

אם אתם מתלבטים, באפשרותכם להגיע לאולם התצוגה שלנו הממוקם בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה, שם תוכלו לשאול את נציגי השירות שלנו שאלות רבות ומגוונות בעניין מעשנת בשר, גריל זג, טאבון ועוד וכמובן שהצוות המקצועי של טרייגר יסייע לכם לבחור את מעשנת הבשר הטובה ביותר עבורכם והמתאימה לכם ביותר, על פי הנתונים שתציגו בפני צוות המומחים שלנו.

כלים למנגל ואביזרים למנגל

מומלץ מאוד, יחד עם מעשנת הבשר, לרכוש גם מספר אביזרים נלווים למנגל, כמו ציוד להפיכת הבשר, טאבון עם אבן שמוט להכנת פיצה ומאפים, מש חום לבשר, סבון נוזלי מחומרים טבעיים לניקוי מעשנת בשר וגריל בשר, פותחן בקבוקי בירה – Traeger Grill מעשנת בשראביזרים למנגל, אולר כלים לגריל ומעשנה הכולל: מרית, מברשת, הוק, ופתחן מנירוסטה בציפוי עץ מהוגני ועוד. באפשרותכם לרכוש גם סוגים שונים של טיבול לבשר, עוף דגים, ירקות ועוד.

סיימתם לרכוש את מעשנת הבשר שלכם? היא ממוקמת במיקום טוב בחצר ביתכם?

קדימה, זה הזמן להזמין חברים טובים, משפחה, ולחגוג את כניסתה של מעשנת הבשר לביתכם ולחייך. אנחנו סמוכים ובטוחים כי לאחר מספר שימושים ובישולים, אתם כבר תהפכו למומחים בתחום, כאשר לא תהיה באפשרותכם לשוב ולאכול בשר בבישול אחר.

בישול במעשנת בשר של Traeger Grills זו חווית בישול ואירוח מדהימה. הארוחה טעימה, מזינה, ובלתי נשכחת ואתם ניהנתם לב של אותה ולגרוף את המחמאות האין סופיות לכל הסועדים. התקשרו אלינו עוד להיום לטלפון מספר: 1800-10-12-84 או היכנסו לאתר טרייגר גריל והזמינו את מעשנת הבשר החדשה שלכם.

תתחדשוJ