יישור שיניים שקוף – להסתיר את הטיפול

מבוגרים רבים שזנחו את הטיפול בשיניים שלהם בילדות, מונעים מעצמם את הזכות לעשות זאת בחייהם הבוגרים. בדרך כלל הסיבה תלויה בתחושת הבטחון האישית, וה"פדיחה" שבלהסתובב עם גשר בשיניים שמתריע לסביבה כולה אודות מצב הפה של האדם. ואמנם, בשנים האחרונות, יישור שיניים שקוף נעשה פופולארי הרבה יותר, בזכות העובדה שהוא מאפשר למטופלים ליהנות מטיפול בשיניים שלהם ובו זמנית – להסתיר זאת כמעט לחלוטין. 

כל מה שרציתם לדעת על יישור שיניים שקוף 

במסגרת טיפול יישור שיניים שקוף יופעל כוח מתון על השיניים ו\או הלסתות, שיגרום לתזוזת השיניים עד ליישור השורה כולה. הדבר יתבצע באמצעות מה שאנחנו מכירים בשם 'גשר לשיניים', או בשפה המקצועית – סמכים. הסמכים יוצרים לחצים עדינים המניעים את השיניים העקומות למקומן הרצוי, כאשר במקרים מסוימים יש להרחיב מעט את עצם הלסת בכדי ליצור התאמה בין הלסת התחתונה לעליונה. 

תהליך יישור השיניים עשוי להימשך בדרך כלל בין מספר חודשים ספורים ועד שנה-שנתיים. התהליך כולו מתבצע בהתאם לתכנית טיפול שבנה רופא השיניים, המבוססת על צילומים ובדיקות של מערכת השיניים של המטופל. כמובן שלאורך כל תקופת הטיפול מתבצע מעקב צמוד אחר השינויים במבנה השיניים, וביצוע פעולות בהתאם לשינויים הללו, להמשך טיפול יעיל יותר.

מתי מתחילים? 

למען האמת, לא מדובר בטיפול שרק מבוגרים נהנים ממנו. ברגע שבקעו רוב השיניים הקבועות בפה הילד, והוא הגיע לגיל שניתן לסמוך עליו שיקפיד על הגיניית השיניים, אפשר להתחיל לטפל. היופי בטיפול יישור שיניים שקוף הוא שגם אם הילד מעדיף להימנע מהטיפול עצמו מכיוון שהוא מרגיש מובך להגיע לבית הספר עם גשר בשיניים, הרי שכאן אין כל בעיה! אם ישמור על הגיינה, הטיפול יהיה כמעט בלתי נראה. 

אז למה אתם מחכים? זה הזמן לטפל בשיניים שלכם ולזכות בחיוך המושלם שתמיד חלמתם עליו! ללא כאבים, ועם המון אסתטיקה. זה הזמן להגיע לפגישת ייעוץ, לבחון את האופציות הקיימות בפניכם ולצאת לדרך. בתוך מספר חודשים בלבד תוכלו לחייך בבטחון ולהראות לכל העולם את החיוך המיוחד שלכם!