היתרונות של מגן ראש למיטת תינוק

לא קיים דבר יותר מפחיד מאשר להקיץ ולגלות את הראש של הפעוט שלכם תקוע בין סורגי המיטה שלו, ולכן מגן ראש למיטת תינוק הוא הדרך האופטימלית להגן על הראש שלו. להלן יתרונות בדבר זה.

היתרונות של מגן ראש למיטת תינוק – 

  • מגן ראש למיטת תינוק הופך באופן זריז לדבר מה מועדף על הפעוט שלכם, סוג של אביזר מעבר מבעוד מועד. כאשר לא תהיו נוכחים בדירה שלכם, הנכם עשויים לקחת עמכם את המובייל, והסדינים שלו או לחלופין להכניס לתיק את המגן ראש שלו בעל התמונות הססגוניות ואף לשהות בוודאות כי הפעוט שלכם יחוש שהוא מצוי בדירה שלו בביטחון.
  • מגן הראש תוחם את הלול והן מעניק הרגשה אינטימית, כפי שהיה לתינוק בהיותו ברחם. במהלך תקופת ההיריון הוא היה במקום חם, זעיר וכן אפל, אשר עטף אותו מכל צד. הכניסה לעולם החיצוני מסובכת וקשה לעתים בשבילו, כפועל יוצא, מגן הראש ממעיט בהיקף של המיטה שלן, מווסת גירויים חיצוניים וכן מעניק הרגשה מאוד חמה.
  • מגן ראש למיטת תינוק מעניק בצורה ניכרת לדקורטיביות של החדר. במהלך כל תקופת ההיריון הסתובבתם ותרתם אחר מיטה אשר תהלום לשידה, מדפים שיהלמו את ההחלטה שביצעתם בבחירת וילון בצבע הולם לטפטים שבקיר וגם מגן ראש אשר אותו רכשתם הינו מהווה חלק מן המארג הנ"ל.
  • הראש של התינוק שלכם עדיין בעל נטייה לרכות ויהיה זה מצער שיוענק לו צורה של סורג. לפעוט יש מגמה לחוג על משכבו במהלך שעות הלילה ולאתר שיטה להלום את הראש שלו בסורגי וגם בשלבי המיטה שלו. נראה כי השיטה הכי מיטבית להגן על הראש הרך שלו מן המהלומות הללו שהוא אינו יכול למנוע היא על ידי מגן ראש.

סדין למיטת תינוק

במציאות של היום קיימת בשוק אף טכנולוגיה חדשה של סדין למיטת תינוק, אשר עשויה מבד סינתטי, כמו למשל – סטן אל קמט, מיקרופייבר או מיקרוסטן. הבדים הללו הינם נגד אלרגיה והן הינם סינתטיים. להם הרבה מעלות, כמו לדוגמה – האפשרות שיכבסו אותם הרבה פעמים, הינם רכים וכן הם אינם מתקמטים.