החלקה ביתית – חוסכים בהוצאות ונהנים מתוצאות!

לא על כל דבר היום צריך ללכת לספר או למעצב השיער, ואחת הדוגמאות לכך היא הפופולאריות ההולכת וגדלה של החלקה ביתית. יותר ויותר נשים בוחרות לעשות לבד את מה שפעם היו הולכות במיוחד לספר או למעצב השיער ומשלמות סכומים נכבדים מאוד, בשביל אותה התוצאה שאפשר היום להשיג בבית ולגמרי בעצמך.

עם ערכה ביתית להחלקה מקצועית תוכלי גם את להגיע לרמת החלקה גבוהה מאוד, ולשמור את יתר התקציב לפנק את עצמך ואת התסרוקת החדשה שלך בדברים נוספים. במילים אחרות, עם החלקה מקצועית ביתית גם חסכת, גם נהנית, גם יצאת מרוצה, וגם השיער שלך יראה נפלא.

נקודות חשובות בהחלקה ביתית

נכון, כשאת עושה החלקה את עדיין שמה חומרים על שיערך, ויש להם השפעה כימית ברורה, ואפילו סכנות. ובכל זאת, אם את עוקבת היטב אחר הוראות השימוש, ומבצעת את הפעולות הפשוטות הללו כמו שצריך, ובלי לעגל פינות, אין כל סיבה שתזיקי לשיערך בהחלקה, ואף להיפך. 

  • קראי היטב את הוראות השימוש על מוצר ההחלקה בו בחרת, וודאי כי הבנת הכול היטב
  • וודאי כי את מתזמנת את פעולותייך עם שעון – בכדי לא להשאיר את החומר זמן ארוך מדי על השיער
  • בדקי היטב בהוראות – לרוב בערכות להחלקה ביתית יש להימנע ממריחת החומר על הקרקפת, וכך מוטב לשמור על מרחק בטיחות ולהתחיל במריחה מעט אחרי הקרקפת.

לפני החלקה ביתית:

ממש כמו לפני החלקה אצל ספר, גם לפני שאת ניגשת להחלקה ביתית, כדאי לוודא שהשיער שלך בריא. מי שמקפידה על מסיכות הזנה ושימוש נכון במוצרי הטיפוח, לפני ההוראות כמובן, הרי שהשיער שלה בריא ויכול לעבור מניפולציות שונות מבלי להיפגע.

מעבר לטיפוח המתמיד, הכולל את כל החבילה – שינה טובה, אכילה נכונה, אורח חיים בריא – מה שיגרום לשיער שלך להיות בריא במיוחד, הרי שיש מסיכות קרטין, ויטמינים, ושאר מוצרים ששומרים על השיער ביום יום. אם את לא בטוחה לגבי ההחלקה הביתית, מוטב להתייעץ עם מעצב שיער, או ליצור קשר עם בעל המקצוע ממנו את רוכשת את ערכת ההחלקה.