מתיחת בטן וניתוחי בטן

אם אתם מתלבטים האם לעשות מתיחת בטן, הגעתם למקום הנכון. רבים התלבטו, ולבסוף בחרו לעשות את ההליך, וכיום הם נהנים מבטן יפה יותר, שטוחה יותר, וביטחון גוף מעולה. הניתוח מאפשר לכם לשטח את הבטן במהירות ובקלות, ללא דיאטות מאסיביות וקשות, ללא הרעבה והמון כושר גופני, מה גם שלעיתים קרובות הכושר והתזונה לא מספיקים וגם אם תקפידו היטב במשך שנים.

גנטיקה, הרגלים, תרופות, הריונות ולידות, כל אלו משפיעים על מראה הגוף וגם על מראה הבטן, לעיתים בצורות שלא ניתן להפוך באמצעים מסורתיים. מתיחת הבטן היא פתרון מעולה לכל אלו, ואם אתם לא מרוצים ממראה הבטן שלכם כפי שהיא כעת, פשוט בחרו בעצמכם, בחרו בלהיראות טוב, בחרו בלהרגיש טוב, וצאו לדרך עם הניתוח.

מתיחת בטן על סוגיה:

מתיחת בטן היא שם קוד למספר הליכים אפשריים, מגוון בחירות שנעשות בייעוץ עם הרופא המנתח ובהתאמה אישית לפי מצבכם הרפואי לצד המטרה אליה אתם מכוונים. לא כל ניתוח נותן את אותן התוצאות, והנה לפניכם מדגם מייצג מאותם ניתוחים למתיחת הבטן:

  • אורכית – מתיחת בטן אורכית נועדה לאלו שצוברים שומן סביב הטבור, מעליו ומתחתיו, ובעצם מרכז הבטן. השיטה סובלת מחסרון של חתך ארוך לאורך מרכז הבטן, אך היא מייצרת מראה שטוח במיוחד ואם אתם לא נוהגים להסתובב בלי חולצה, הרי שהשיטה תתאים לכם.
  • מיני – המילה מיני אומרת "קטן", ומיני מתיחת בטן היא הליך פשוט יחסית. היא מתאימה לאנשים עם עודפי עור אך עם שרירי בטן יציבים וטובים. הניתוח מייצר צלקת קטנה למדי בבטן התחתונה, פחות משמעותית מהשיטה האורכית.

מה עם שאיבת השומן?

שאלה מצוינת, בייחוד למי שמתעניין במתיחת בטן, הרי ששאיבת שומן לרוב הולכת יד ביד עם המתיחה. היתרון הגדול הוא לאלו אשר משלבים את הניתוחים, וזה המהלך המבוקש ביותר בד"כ, מהסיבה הפשוטה – אם כבר נכנסתם להליך ניתוחי בהרדמה, הרי שעדיף לתפוס שתי ציפורים במכה והנה אתם גם עם פחות עור מיותר, גם עם בטן מתוחה, וגם עם פחות שומן.

שאיבת השומן מתבצעת כשאיבה חלקית, שכן לא ניתן למשוך בצורה בריאה את כל השומן העודף. החלק שיוצא משאיר אחריו עודפי עור, ואלו יימתחו כחלק ממתיחת הבטן, בכדי להגיע למראה המושלם אליו שאפתם.